Nøglebestilling| 82 82 82 09

Undgå indbrud i virksomheden med alarmsystem

Med et alarmsystem installeret i dine erhvervslokaler kan du være sikker på, at din virksomhed eller forretning er godt sikret mod tyveri og ubudne gæster. Et alarmsystem minimerer din risiko er indbrud betydeligt. Alarmsystem virker ofte præventivt, men hvis det lykkes en tyv at bryde ind, vil en høj sirene lyde – hvilket har en skræmmende effekt. Hertil kan man med et alarmsystem tilknytte et abonnement hos en vagtcentral, så der er folk klar til at rykke ud når alarmen lyder.

KEYPARTNER forhandler og installerer alarmsystemer fra de fleste producenter – alle med et højt niveau af sikkerhed og kvalitet. Vi skræddersyr altid alarmsystemet optimalt til virksomheden og dennes behov.

Professionel installation

Når jeres virksomhed skal vælge alarminstallatør, bør I lede efter en virksomhed, som er med i den officielle certificeringsordning. Det er jeres garanti for et alarmsystem, der lever op til branchens standarder og er korrekt monteret.

KEYPARTNER er ISO certificeret installatører og godkendt af Forsikring og Pension, hvilket betyder, at vi kan projektere og montere forsikringsgodkendte alarmsystemer. Vores låsesmed har mange års erfaring med installation af alarmsystemer og sikrer at jeres løsning bliver installeret korrekt tilpasset jeres lokaler og indretning.
Hos KEYPARTNER tager vi os af installationen af din alarm og giver dig en grundig instruktion i alle vigtige funktioner. Vores låsesmed sørger for det hele uanset hvilket alarmsystem din virksomhed har behov for.

Alarmsystem tilpasset jeres behov

KEYPARNTER rådgiver jer igennem hele processen, så I ender med den optimale sikringsløsning, der passer til Jeres behov. Et alarmsystem indeholder typisk betjeningspanel, indendørs sirene, bevægelsessensor, magnetkontakt og alarmcentral. Derudover kan der udvides med yderligere komponenter som eksempelvis røgdetektor, glasbrudsdetektor, vandskadedetektor, temperaturføler, udendørs sirene, overfaldstryk, ringeklokke, fjernbetjening mm. Alle disse monteres, så de er tilpasset dit hjem og indretning. Således sikres det at alarmsystemets komponenter er monteret i en korrekt vinkel, så det opfanger bevægelse i lokalet.

Indbrudssikring af virksomheden

Alarmsystemer har en stærk forebyggende effekt mod indbrud, men er ingen garanti mod indbrud hvis ikke virksomhedens indgange er indbrudssikret. Hertil er adgangskontrol et effektivt værktøj, da det giver fuld kontrol over hvem, der færdes i virksomheden. Samtidigt gør adgangskontrol det svært for tyven at komme ind.

alarmsystem til erhverv

Derfor er et alarmsystem en god idé:

  • Tyverisikring af dine lokaler/butik
  • Overvågning 24/7 af kontrolcentral
  • Enkel betjening via app
  • Mulighed for at skræddersy efter dit behov

Overvejer du et alarmsystem?

Vi rådgiver dig gerne om sikring af dine erhvervslokaler og foretager et gratis sikkerhedstjek.


Her har KEYPARTNER installeret alarmsystem

Alarm til erhverv med mange funktioner

Alle alarmer installeret af KEYPARTNER er brugervenlige og effektive og kan betjenes med din smartphone. Vi rådgiver dig til nå frem til den rette løsning, som passer til dine erhvervslokaler.
  • Alarmer af høj kvalitet
  • Professionel installation af KEYPARTNER
  • Øjeblikkelige handlinger ved alarm
  • Kan betjenes nemt gennem telefon

Videoovervågning

Med videoovervågning til erhverv er du altid vidende om, hvem der befinder sig på dine erhvervsområder. Vi installerer og servicerer alle typer af videoovervågningssystemer, der er af høj kvalitet og overholder pågældende lovgivning og standarder i Danmark. TV-overvågning skal levere skarpe billeder, så eventuelle gerningsmænd kan identificeres ved et indbrud.

Tågesikring

Vores tågekanoner installeres således, at de udvikler en maksimal mængde af tåge i løbet af kort tid - samtidigt tilpasses tågekanonen rummets størrelse og indretning, så den hurtigst muligt kan blinde tyven ved indbrud. Tågesikring og en tågekanon kan tilkobles din virksomheds nuværende alarmsystem, så begge systemer igangsættes samtidigt ved eventuelt indbrud.

Adgangskontrol

Rigtig mange arbejdspladser anvender i dag et elektronisk låsesystem. Det skaber nemlig stor tryghed at vide, hvem der færdes i virksomheden – og ikke mindst hvornår. Dertil er det hurtigt og nemt at oprette, redigere eller slette i et adgangskortsystem ved medarbejderskift – eller ved eksempelvis nye beboere i boligforeningen eller udflytning af gæster fra hoteller.

Muligheder med dit alarmsystem

Du skal vælge, om du vil eje eller leje alarmsystemet, der installeres hos dig. Hvis du vælger en lejeløsning, er det abonnementsbaseret, hvilket har en lav installationspris. Vælger du at købe alarmsystemet, er installationsprisen højere, men du skal ikke betale et månedligt abonnement.

Du kan også selv vælge, om dit alarmsystem skal overvåges af en vagtcentral alle døgnets timer eller ej. Ved 24 timers overvågning betyder det, at en vagtcentral overvåger din alarm alle døgnets timer og reagerer efter forholdsreglerne. Dette kan blandt andet være at tilkalde alarmpatrulje, politiet, dig eller dine naboer. Dermed får du en alarmreaktion, der også er aktiv, når du selv holder ferie eller er utilgængelig.

jablotron alarmsystem

Hos KEYPARTNER kan vi hjælpe dig med

Låsesystemer

Dørtelefoner

Dørautomatik

Vindueslås

Kontakt os uforpligtende

Få en optimal løsning, til lige præcis jeres behov

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Footer Logo
Vil du have en sikkerhedsløsning der holder?
Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for dig.
Døgnvagt 24/7

KONTAKT OS

  • Øster Søgade 36, 1357 København K
  • 82 82 82 09
  • info@keypartner.dk
  • CVR-Nr. 36963964

CERTIFICERET AF

Cerfidan
forsikring og pension
Ruko