Serviceaftale til boligforeninger & virksomheder
Efter en montering af låsesystemer, dørautomatik, adgangskontrol eller dørtelefon er det vigtigt at tænke på service og hvordan installationen holdes ved lige. Installationerne er ofte udsat for vind og vejr året rundt, hvilket gør at materialerne arter sig forskelligt. For at sikre at installationerne fungerer optimalt bør disse efterses hvert halve år. Med en service aftale kan skader og slidtage fanges i opløbet og dyre reparationer kan undgås.
En fast serviceaftale giver tryghed og sikkerhed
Der er flere gode grunde til at vedligeholde og reparere bygningens installationer. Installationen holder i flere år, hvis de jævnligt vedligeholdes. En velholdt installation ved yderdøren er også vigtig for, hvordan bygningen tager sig ud. Yderdøre er ofte en af de allerførste ting, der ses når kunder, familie og andre ankommer. Hvis installationen ikke vedligeholdes, kan der i værste fald opstå følgeskader, som kan være dyre at udbedre.
Lad KEYPARTNER stå for vedligeholdelsen
Vedligeholder I jeres sikkerhedsløsning med serviceeftersyn, forlænges de forskellige produkters levetid betydeligt.
Hos KEYPARTNER anbefaler vi, at I få kigget på jeres døre og porte hvert halve år. Optimalt i juli og december måned, da det er her, der er den største forskel på vejret, hvilket gør at materialerne arter sig forskelligt. Når vi er på serviceeftersyn, kigger vi også efter fremtidige reparationer. Hvis vi kan se, at låsen bør udskiftes, giver vi vicevært eller bestyrelse besked om dette. På den måde, kan man holde reparationerne nede, så den ødelagte lås ikke gør større skade på f.eks. elslutblik eller andet.
Samtidig gennemgår KEYPARTNERs montører alle skruer og beslag, og udskifter ved behov. Under servicebesøget sørger KEYPARTNER selvfølgelig også for at, alle relevante dele smøres.
Hos KEYPARTNER mener vi, at det er vigtigt at havde en fast samarbejdspartner når ejendommen skal holdes ved lige.
Service af jeres sikkerhedsløsning går ofte ud på at få:
-
Justeret dørlukkeren, så den ikke går for hurtigt
-
Spændt eller udskiftet skruerne i hængsler og beslag
-
Smørret låsene
-
Kigge efter fremtidige reparationer
Boligselskaber og ejendomme
kan bruge os til:
-
Låsesystemer
-
Elektronisk adgangskontrol
-
Dørautomatik
-
Dørtelefoni
-
Døgnvagt
-
Indbrudssikring
-
Inspiration
Låsesystemer
Adgangskontrol
Dørtelefoner
Hvem skal havde adgang til ejendommen
Som tommelfingerregel opstår behovet for et låsesystem, når flere brugere skal have adgang til en bygning. Med et låsesystem er det muligt at give forskellige niveauer af adgang. I skal overveje, om det kun er beboerne i ejendommen, der skal havde en nøgle, eller om postbuddet, håndværkere og skraldemænd også skal have.
Der er dog ingen grund til, at postbuddet, håndværkeren eller skraldemanden får samme nøgle som beboerne, da de ikke nødvendigvis skal kunne komme ind af bagtrappen, loftrummet, cykelkælderen og vaskekælderen.
For at opnå endnu mere sikkerhed, kan systemet kombineres med elektronisk adgangskontrol.
Et nyt låsesystem er med til at øge sikkerheden, uanset om der vælges et traditionelt mekanisk eller elektronisk låsesystem.
Har I akut brug for hjælp, står vores låsesmed døgnvagt klar 24 timer i døgnet.
Den rigtige sikkerhedsløsning for boligselskaber og ejendomme
I Danmark er vi plaget af langt flere tyverier end vores nabolande. En af grundene til det er, at mange boligselskaber og ejendomme, ikke bruger tid og penge på sikkerhedsløsninger.
Hos KEYPARTNER mener vi, at det burde være en standard at sørge for, at gadedøren, eller porten, lukker hver gang og er forsvarlig låst, samt at der er kontrol over det nøglesystem, der er på ejendommen, og derved ingen bortkomne nøgler i omløb.
Alle boligselskaber, ejerforeninger og andelsforeninger er forskellige, derfor skal sikkerhedsløsningen altid tilpasses individuelt. Det kan være at det, for en ejendom, er bedst givet ud med et elektronisk låsesystem fremfor et mekanisk, og omvendt for en anden.
Hos KEYPARTNER lytter vi til jeres behov og kommer frem til den helt rigtige løsning, i samarbejde med jer.