Nøglebestilling| 82 82 82 09
Adgangskontrol i København, Nørrebro, Vesterbro og Østerbro

Adgangskontrol case i Ballerup

I virksomheder, ejendomme eller institutioner kan låse ofte gå hen og blive et større projekt. Mistes en eller flere nøgler er det potentielt hele systemet, der skal lægges om. For at gardere sig mod sådan et scenarie, har KEYPARTNER hjulpet et firma i Ballerup med at opgradere til et elektronisk adgangskontrolsystem. KEYPARTNER har derfor været i fuld gang med at sætte adgangskontrol op for firmaet. Det valgte system er SALTO, som sætter både sikkerhed og brugervenlighed i fokus. 

Sikkerhed og effektivitet i nye lokaler i Ballerup

Virksomheden i Ballerup har netop udvidet deres lokaler med ekstra kontorer, hvilket krævede en opgradering af deres nuværende låsesystem. Virksomheden ønskede at hvert kontor/værelse skulle have en scanner, så folk selv kan låse sig ind via. et kort.  Med adgangskontrolløsningen har virksomheden selv mulighed, for at definere hvilke medarbejdere, der skal have adgang til hvilke døre. På den måde slipper medarbejderen for at rende rundt med flere forskellige nøgler, hvis denne har adgang til flere lokaler eller kontorer.

Salto adgangskontrol

Adgangskontrol i høj kvalitet både i brugervenlighed og sikkerhed

Valget af et SALTO adgangskontrolsystem er en smart og god løsning, da systemet er pålideligt inden for både sikkerhed og effektivitet. Med SALTO kan man nemt ved brug af Real-Time kontrol administrere, hvem der har adgang, oprette nye brugere og redigere/slette eksisterende brugere. Denne løsning er derved fremtidssikker, da man slipper for at skulle skifte alle låse, hvis blot en enkelt hovednøgle bliver væk eller lignende. I stedet kan man bare gå ind og deaktivere en brik eller et kort.

SALTO er et smart og fleksibelt låsekontrolsystem, der bliver skræddersyet til den enkelte arbejdsplads. Der kan oprettes forskellige funktioner inden for adgangskontrol såsom hændelsesaktivitetslog, tidsregistrering.

LÆS OGSÅ: Adgangskontrol giver fleksibilitet og øger sikkerheden

Salto er en populær og brugervenlig løsning, der ofte leveres med batteridrevne offline langskilte. Det er med til at give en billig installation. Adgangskontrol findes generelt i en online og offline version. Et online system et kablet og elektronisk løsning, hvor man kan lave ændringer via computeren. Et offline system derimod er ikke kablet. Her skal man selv agere kabel mellem computer og kortlæsere. Hvilket kan gøre ændringer til en tidskrævende, men mindre omkostelig affære.
Fordelen med systemer fra Salto er, at systemet gør det muligt at kombinere computerforbudne online kortlæsere med de offline langskilte, så man som bruger for de fleste fordele der er ved et online system. Men kun betaler prisen for et offline system.

LÆS OGSÅ: SALTO låse- og adgangssystemer

Hvornår er det smart at få installeret adgangskontrol?

Det kan være svært at vurdere som virksomhed, hvornår man har behov for at opgradere sit mekaniske låsesystem til et elektronisk. Der er mange grunde til at vælge adgangskontrol til sin virksomhed og bygninger. Adgangskontrol kan være fordelagtigt at implementere for at skabe overblik og sikre rammer – også når du eller dine kollegaer ikke selv er til stede i bygningerne. Derudover giver adgangskontrol mulighed for give særlige adgangsrettigheder til specifikke brugere. På den måde kan det sikres at kun relevante medarbejdere har adgang til dele eller områder i virksomheden. Adgangskontrol er også fordelagtigt hvis man som virksomhed har ansat medarbejdere med fleksible arbejdstider – f.eks. før åbningstid eller om natten. Samtidig gør adgangskontrol det nemt og effektivt at tidsregistrer sine medarbejdere, så den helte rigtige løn beregnes.

LÆS OGSÅ: Slip for stort nøglebundt med låsesystem

Fordelene ved adgangskontrol

Der er en række klare fordele ved adgangskontrol:

  • Nøglefri dagligdag: Med et elektronisk nøglesystem kan I samle alle medarbejderens adgangsrettigheder i en nøgle og derved slippe for et stort nøglebundt.
  • Kontrol over adgange: Du kan til hver en tid se hvem der har været i virksomheden, brugt bestemte lokaler og hvornår.
  • Løbende regulering: I administrer selv brugernes rettigheder, så det kan løbende reguleres hvem, der kommer og går.

Adgangskontrol der passer til din virksomhed

KEYPARTNER har mange års erfaring med rådgivning og installation af adgangskontrol og låsesystemer hos butikker, virksomheder og institutioner. Vi har derfor kendskab til alle de forskellige faktorer, der spiller ind og kan hjælpe dig til at få installeret den rette adgangskontrol. Samtidig er vi Iso certificeret på adgangskontrol, som er din garanti for en kvalitetsmontering.

Har du spørgsmål eller kunne du tænke dig at høre mere om adgangskontrol? Så tøv ikke med at kontakte os.

Kontakt os uforpligtende

Få en optimal løsning, til lige præcis jeres behov

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Footer Logo
Vil du have en sikkerhedsløsning der holder?
Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for dig.
Døgnvagt 24/7

KONTAKT OS

CERTIFICERET AF

Cerfidan
forsikring og pension
Ruko