Nøglebestilling| 82 82 82 09
Adgangskontrol i København, Vesterbro, Nørrebro og Østerbro

Udskift nøglerne med elektronisk adgangskontrol

Hvad er adgangskontrol?  Adgangskontrol er et smart låsesystem, der ofte anvendes i virksomheder, på hoteller og i boligforeninger. Adgangskontrol kan tilpasses alle slags behov lige fra almindelige ejendomme til hotelværelser, og for at kunne komme ind, skal personen være i besiddelse af gyldig identifikation, i form af chip eller nøglekort.

Adgangskontrol skaber bedre overblik og større tryghed

I en virksomhed med mange døre kan det være svært at holde styr på, hvilke nøgler, der hører til hvilke døre. Ligeledes kan beboerne i en boligforening ofte være nødt til at have flere nøgler; til opgangens dør, til lejlighedens hoveddør, til kælderrum og lignende. Nøglebundtet kan hurtigt blive tungt, men med elektronisk adgangskontrol, kan brugeren blive helt fri for nøgler. Her behøver brugeren kun én type identifikation, der så kan tilegne dem adgang til bygningens forskellige rum. Med elektronisk adgangskontrol bestemmer administratoren, hvem der kan tilegnes adgang i bygningen eller specifikke rum, og de kan nemt overvåge trafikken, hvilket skaber en ideel sikkerhed for både virksomheder, boligforeninger, hoteller og lignende.

5 klare fordele:

  • Brugervenlighed med kode, kort, chip og app
  • Simpel områdestyring
  • Overvågning over gennemgang (log)
  • Nem og hurtig omkodning
  • Sikkerheden helt i top

Skræddersyede løsninger ved KEYPARTNER

Hos KEYPARTNER har vi opsat adgangskontrol hos blandt andet hotellet Postgården Lyngby, Bremerholm Boligforening samt Glænøgaard Boligforening. Alle tre steder blev udstyret med den avancerede, men yderst brugervenlige adgangskontrol, Smart Air. Denne type adgangskontrol tillader gæsten eller beboeren at åbne døren nemt og hurtigt med en nøglebrik eller nøglekort, samtidigt med, at al adgang og trafik kan overvåges og styres nemt af ledelsen. Skulle beboeren eller gæsten miste chippen / nøglekortet, kan de nemt og hurtigt annulleres og genudstedes.

Vores kunder er glade

Frederik Bak Sørensen fra Postgården Lyngby skriver:
”Har kun positivt at sige om Keypartner, som har leveret en Smartair løsning til vores hotel samt udført andre mindre opgaver. De er hurtige, effektive og pålidelige de gange vi har brug for dem. Desuden virkelige behagelige og positive medarbejdere som er dygtige til deres arbejde.”

Hvorfor vælge elektronisk adgangskontrol?

Det elektroniske låsesystem kan både fungere som supplement til den mekaniske sikring eller erstatte det helt. Elektronisk adgangskontrol er især en populær løsning for virksomheder og erhverv, der har mange medarbejdere, skiftende arbejdstider og besøg udefra. Med elektronisk adgangskontrol, kan man nemlig administrere, hvem der har adgang til forskellige områder, og hvornår. På den måde kan gæster, håndværkere og lignende gives midlertidig adgang på specifikke steder, hvorefter identifikationens gyldighed kan slettes.

Overvejer du at skifte til elektronisk adgangskontrol?

Hos KEYPARTNER installerer vi elektronisk sikring for både private og erhvervskunder i hele København og omegn. Vi håber, at du efter at have læst dette indlæg er blevet klogere på spørgsmålet: hvad er adgangskontrol? Hvis du stadig har spørgsmål til adgangskontrol, er du naturligvis velkommen til at kontakte KEYPARTNER på 82 82 82 09 eller info@keypartner.dk.

Kontakt os uforpligtende

Få en optimal løsning, til lige præcis jeres behov

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Footer Logo
Vil du have en sikkerhedsløsning der holder?
Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for dig.
Døgnvagt 24/7

KONTAKT OS

  • Øster Søgade 36, 1357 København K
  • 82 82 82 09
  • info@keypartner.dk
  • CVR-Nr. 36963964

CERTIFICERET AF

Cerfidan
forsikring og pension
Ruko
×
Ring op
Nøglebestilling
Kontakt os
Menu