Nøglebestilling| 82 82 82 09
Adgangskontrol i København, Vesterbro, Nørrebro og Østerbro

Udskift nøglerne med elektronisk adgangskontrol

Flere virksomheder, både store og små er begyndt at få monteret adgangskontrol i deres lokaler. Måske går du med samme overvejelser? I dette indlæg kan du blive klogere på hvad adgangskontrol egentlig er, hvilke fordele der er ved systemet og hvordan KEYPARTNER kan hjælpe dig med et elektronisk låsesystem.

Hvad er adgangskontrol?

Adgangskontrol er et smart låsesystem, der ofte anvendes i virksomheder, på hoteller og i boligforeninger. Adgangskontrol kan tilpasses alle slags behov lige fra almindelige ejendomme til hotelværelser, og for at kunne komme ind, skal personen være i besiddelse af gyldig identifikation, i form af chip eller nøglekort.

Samtidig giver adgangskontrol dig mulighed for at kontrollere, hvem der kommer og går i din virksomhed. Med adgangskontrol kan man nemlig give forskellige adgangsrettigheder til lokaler, rum eller bygninger, som kun den enkelte bør have adgang til.

LÆS OGSÅ: Adgangskontrol giver fleksibilitet og øger sikkerheden

Adgangskontrol fra Arx

Adgangskontrol skaber bedre overblik og større tryghed

I en virksomhed med mange døre kan det være svært at holde styr på, hvilke nøgler, der hører til hvilke døre. Ligeledes kan beboerne i en boligforening ofte være nødt til at have flere nøgler; til opgangens dør, til lejlighedens hoveddør, til kælderrum og lignende. Nøglebundtet kan hurtigt blive tungt, men med elektronisk adgangskontrol, kan brugeren blive helt fri for nøgler. Her behøver brugeren kun én type identifikation, der så kan tilegne dem adgang til bygningens forskellige rum. Med elektronisk adgangskontrol bestemmer administratoren, hvem der kan tilegnes adgang i bygningen eller specifikke rum, og de kan nemt overvåge trafikken, hvilket skaber en ideel sikkerhed for både virksomheder, boligforeninger, hoteller og lignende.

Fordele ved adgangskontrol:

  • Brugervenlighed med kode, kort, chip og app
  • Slip for nøgler der nemt kan kopieres
  • Undgå bekymring ved mistede nøgler
  • Opret hurtigt nye eller midlertidige nøglekort eller koder
  • Øger trygheden og skaber fleksibilitet
  • Simpel områdestyring
  • Overvågning over gennemgang (log)
  • Enkel tidsregistrering af medarbejdere
  • Nem og hurtig omkodning
  • Sikkerheden helt i top

Skræddersyede adgangskontrol løsninger ved KEYPARTNER

Hos KEYPARTNER har vi opsat adgangskontrol hos blandt andet hotellet Postgården Lyngby, Bremerholm Boligforening samt Glænøgaard Boligforening. Alle tre steder blev udstyret med den avancerede, men yderst brugervenlige adgangskontrol, Smart Air. Denne type adgangskontrol tillader gæsten eller beboeren at åbne døren nemt og hurtigt med en nøglebrik eller nøglekort, samtidigt med, at al adgang og trafik kan overvåges og styres nemt af ledelsen. Skulle beboeren eller gæsten miste chippen / nøglekortet, kan de nemt og hurtigt annulleres og genudstedes.

KEYPARTNER har monteret adgangskontrol hos flere forskellige virksomheder, b.la.:

Referencer adgangskontrol

Vores kunder er glade

Frederik Bak Sørensen fra Postgården Lyngby skriver:
”Har kun positivt at sige om Keypartner, som har leveret en Smartair løsning til vores hotel samt udført andre mindre opgaver. De er hurtige, effektive og pålidelige de gange vi har brug for dem. Desuden virkelige behagelige og positive medarbejdere som er dygtige til deres arbejde.”

Hvorfor vælge elektronisk adgangskontrol?

Det elektroniske låsesystem kan både fungere som supplement til den mekaniske sikring eller erstatte det helt. Elektronisk adgangskontrol er især en populær løsning for virksomheder og erhverv, der har mange medarbejdere, skiftende arbejdstider og besøg udefra. Med elektronisk adgangskontrol, kan man nemlig administrere, hvem der har adgang til forskellige områder, og hvornår. På den måde kan gæster, håndværkere og lignende gives midlertidig adgang på specifikke steder, hvorefter identifikationens gyldighed kan slettes.

Adgangskontrol i virksomhed  Adgangskontroli Ballerup - det endelige resultat

Elektronisk adgangskontrol  fra Salto monteret hos kunde i Ballerup

Overvejer du at skifte til elektronisk adgangskontrol?

Hos KEYPARTNER installerer vi elektronisk sikring for både private og erhvervskunder i hele København og omegn. Vi håber, at du efter at have læst dette indlæg er blevet klogere på spørgsmålet: hvad er adgangskontrol?

Hvis du stadig har spørgsmål til adgangskontrol, er du naturligvis velkommen til at kontakte KEYPARTNER på 70 40 48 78 eller info@keypartner.dk.

LÆS OGSÅ: Elektronisk dørlås

 

Kontakt os uforpligtende

Få en optimal løsning, til lige præcis jeres behov

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere her.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.
Footer Logo
Vil du have en sikkerhedsløsning der holder?
Kontakt os og hør hvad vi kan gøre for dig.
Døgnvagt 24/7

KONTAKT OS

  • Øster Søgade 36, 1357 København K
  • 82 82 82 09
  • info@keypartner.dk
  • CVR-Nr. 36963964

CERTIFICERET AF

Cerfidan
forsikring og pension
Ruko